Presentation ~ Reinhild

 
    Jag heter Reinhild och jag är 14 år gammal. Jag bor i en liten ''stad'' i södra Sverige. På fritiden brukar jag umgås med mina vänner, spela tennis och självklart - spela sims. Som då var anledningen att vi skapade bloggen. Ni kanske känner igen oss från vår förra blogg, simstjejerna, men vi bestämde oss för att göra en ny, som vi kan börja om på. Jag har spelat sims sen 2009 fast då var det inte alls seriöst, mest skapa simmar och sen stängde jag ner det. Vilket gör att det som jag tycker är roligast är att skapa simmar. Men jag började spela mer seriöst 2012. Man kan tycka att det verkar lite, men det spelar ju ingen som helst roll egentligen. Men sen dess har jag samlat på mig ett par sims spel, 7 och man ska vara exakt, 
 
Det här var min lilla presentation, hoppas ni tyckte om den. 
 
//Reinhild

Hur får du poser till din sim? skriv gärna ett inlägg pose maker funkade inte för mig

Svar: Jag använder poseplayer till det. Vet ej varför det inte funkade för dig, men kan göra ett inlägg om det. :)
holysims.blogg.se




Kom ihåg mig?