100 B.C. 1.4 - Andrew

Bara för att det är min favoritfamilj och för att det är sjukt kul att spela med dem så kommer det en till del. Enjoy! 
Dagarna har verkligen rusat förbi sedan vi kom hem från sjukhuset. Och min lilla Andrew är inte så liten längre.
 
Han fyllde år igår och se hur stor han blivit. Min pojke det alltså. 
 
Åååh så underbar ♥ Även om det gått 3 år sedan han föddes, vilket är helt sjukt.. Så kändes det som om han föddes igår. 
 
I födelsedagspresent fick han börja använda sitt legobord och det blev han så glad över. Han spenderar varje fria minut vid den. Han kommer nog bli väldigt kreativ, när han blir stor alltså. Fast änsålänge tycker han mer om att slicka på legobitarna och sedan lägga de överallt i huset än att bygga någonting, men det kommer nog komma med tiden.
 
Jag investerade i en dator så jag kan börja jobba hemifrån nu när Andrew klarar sig själv en stund i alla fall. För de pengarna jag tog med mig från mamma inte kommer att räcka för alltid och man inte kan räkna med barnbidraget. Sen kan man göra andra saker på nätet också ....
 
 
 



Kom ihåg mig?