Välkommen till vår blogg

Hej!
Du kanske undrar var du har hamnat på för blogg, jo det ska jag berätta! En sims blogg.Vi som bloggar är två tjejer på 14 vintrar och vårar. Vi bor i ett litet samhälle nere i söder och vi har några gemensamma intressen, ett av dem är sims. Du kanske känner igen oss från våran gamla blogg (simstjejerna.blogg.se). Och som sagt vi har slutat blogga där, ingen av oss hade någon simslust och blogglust, men vi provade att göra en helt ny och vi fick tillbaka det. Helt otroligt! 
 
Jag tänkte göra en presentation av lilla mig.
Jo, jag är Annie och är som sagt 14 vintrar. På min fritid tillbringar jag mest min tid på tennis parken, men jag spelar även sims. Speciellt nu på sommarlovet. Jag kan direkt säga att har standad kläder och möbler på mina simmar och hus. För att min sims är otroligt segt annars. Så ja, så ni får se standard kläder och möbler av mig. Har nog bara något mod, ett hår och en klänning nedladdat. Jag tycker mest om att skriva om tips, gudie & ja.. Jag kommer även spela sims medeltiden och ha gudie över olika uppdrag! 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?