100 B.C 1.7 - 2 män

Jag hade mått illa ett tag. Jag trodde att det berodde på maten. Men jag var lite osäker.
 
Så jag kollade upp det i datorn. Och det visade sig att jag hade fel och att, som jag misstänkte var jag gravid. 
 
Dagarna gick och vintern hade kommit till stan. Andrew tyckte verkligen om det och var ute hela tiden så fort han hade tid. 
 
Men han tyckte även om att städa och läsa, han kommer bli en smart grabb. Sa ju det. 
 
Sen var det dags för bebisen att ploppa ut. Jag har ju varit med om det tidigare men jag fick ändå paniik.
 
Det blev en kille, igen. Biebs ♥ (tänker gå bokstavsordningen för då är det lättare att hålla på vilket barn man är på.)
 
Några dagar senare var det dags att göra slut igen. Och Rich tog de mer positivt än Finnegan (Andrews pappa) iaf. 
 
 
När vi gick ut kom han fram till mig och började kyssa mig. Vilket jag hängde på eftersom jag faktiskt älskade honom mest av allt, men det är ''reglerna'' och jag ska klara mitt mål. 
 
Och sedan när jag skulle krama honom, för jag ville ju att vi åtminstone skulle bli vänner, Så kastade han ner mig i snön och började snacka om dubbelmoral. Argt gick han sedan därifrån.. 
 
Men det gör ingenting, jag har ju redan mina två män. Biebs (som blivit ett småbarn) och Andrew.



Kom ihåg mig?