100 B.C. 1.2 - I staden

Jag åkte in till staden, både för att det var en marknad där och framförallt för att kunna hitta mitt första offer, muhahaha. Okej, det där lät lite weird. Men ja, jag skulle aldrig kunna tänka mig något seriöst, framförallt inte med honom. Han var ju inte sådär jättesnygg men det spelade ingen roll alls. Vi klickade direkt så det slutade med att han följde med mig hem. 
Sen väl hemma gick det väldigt fort fram. Först småpratade vi, sen kramades vi och sen slutade med att vi låg i sängen.
 
Ni får räkna ut själva vad som hände sen ... 
 
 
Men morgonen därpå var en riktigt hemsk upplevelse. När jag skulle förklara att det bara var engångsgrej och skulle göra slut med honom så blev han riktigt aggressiv. Han kom fram och smällde till mig. 
 
- Vad faasen håller du på med, Lydia? Vem tror du att du är? Din falska anka.
- Jag trodde att vi kände likadant, men det var fortfarande inte okej att du smällde till mig på det sättet. 
Jag blev riktigt upprörd. Hur kan ens slå till en tjej. Sen sen tjej som han känt i en dag och så grovt också. Jag som ville undvika detta... Hemskt. Så vi båda blev väldigt arga och håll  på att tjafsa i några timmar. 
Sen gick han, min expojkvän, därifrån som mitt fiende ... 
 
Precis när han lämnade fick blev jag illamående och var tvungen att springa till toaletten för att kräkas. Jag trodde att berodde på de kraftiga smällen, men det var inte det som var problemet. En stund senare kom jag på vad det var, jag var gravid.... 



Kom ihåg mig?