100 B.C. - Lydia Scott

Jag ska testa 100 Baby's Challenge och det utav det kommer det bli som en historia här på bloggen. Har sätt det hos många andra bloggare och det verkar superkul. Så why not. Jag kan göra ett inlägg om vad det här går ut på regler, ifall vissa inte vet. Historien kommer berättas av Lydia själv, alltså i jag form.
Här kommer i alla fall min grundare - Lydia Scott. 
 
Det här är jag, Lydia Calliope Savannah Scott, men jag tycker inte om det namnet och dessutom är det för långt så ja, kalla mig bara för Lydia. Jag ska nog berätta lite om mig själv först. Jag är 17 år gammal och om bara några dagar fyller jag arton och blir myndig. Jag kommer i alla fall att flytta hemifrån och det längtar jag såå mycket efter. Ni kanske tror att det är vanligt att man längtar efter att flytta hemifrån, det är det ju också men i mina ögon är det annorlunda, i mina ögon är det hopp.  
 
Jag föddes i en fattig familj, hos min Mamma Magret och min Pappa Amadeus. Jag har alltid drömt om att få ett syskon, men det hände aldrig. Jag var ensam och jag hade inga vänner och det värsta av allt var att mina föräldrar slog mig, sofort jag gjorde något fel. Vilket som barn var absolut naturligt. Jag menar, hur ska man kunna lära sig någonting nytt om allting går rätt och det händer nästan aldrig. Så jag struntade i att lära mig något nytt. Jag lärde mig inte läsa, skriva och allt dedär förrän några år tillbaka. Då min själviska mamma dog.
 
Mitt mål med detta livet är att skapa en stooor familj, där alla har någon att umgås med, alla älskar varandra och allt är helt underbart. Det ska fortsätta i generationer och generationer och generationer, det har bara börjat.
 

Lycka till! :)

Svar: Tack så mycket :) Det behövs nog :D
holysims.blogg.se




Kom ihåg mig?